Croat de Felip III – 1626

Imatge

Encunyada l’any 1626 a la ciutat de Barcelona.

Té un pes de 3.21g i un diametre de 20mm.

Badia tipus I – 4414 CGMC

Comprada a ebay l’any 2012, abans havia estat penjada al forum “Imperio numismático” per l’usuari que posteriorment la va vendre a ebay. La peça en arribar a les meves mans fou netejada lleugerament i repatinada, i aquest en va ser el resultat.

4 pensaments sobre “Croat de Felip III – 1626

  1. Doncs no estava gaire bruta, pero tenia un to irregular que no m’agradava massa, intentaré buscar la foto original i penjarla, per veure abans i despres.
    L’únic que vaig fer va ser netejarla amb goma d’esborrar, de manera que quedes net sobretot el relleu, i a continuació la vaig enfosquir amb JAX Silver Blackener, un cop la moneda estava negra, li vaig passar goma d’esborrar altra vegada, fins a deixarla al meu gust.

  2. Hola Marc! jo en tinc un de Felip IV. La curiositat es que no te la llegenda!! algu que em va sorpendre. Vaig estar investigant i vaig veure que en aquella època moltes vegades retellaven les llegendes per donar canvi. El teu es preciòs!

Deixa un comentari

