Moble monetari (BI)

Imatge

Diuen que tan important com les monedes, és el lloc on es guarden. Al mercat, d’opcions en tenim moltes. I crec que com jo, tots n’heu probat més d’una.

Jo vaig començar amb un àlbum de PVC, i actualment tinc les monedes guardades dins del monetari de caoba que observeu a les fotografies. El pas va ser esglaonat, doncs abans vaig passar pels cartrons i posteriorment per les conegudes safates apilables de la casa Leuttchurm.Imatge

Fins que un dia, navegant per internet vaig trobar la web d’un senyor que fabricava monetaris artesans, fets en caoba, i on les monedes no tenien cap perill de patir alteracions amb el pas dels anys.

L’estetica d’aquests monetaris es impresionant, sobretot en directe, al meu parer, dificilment igualable amb safates, siguin de la marca que siguin. El contrast del metall amb la fusta es senzillament impresionant.

També, al ser artesans es poden fer al gust d’un mateix. En el meu cas, com que la meva col·lecció no tinc previst que sigui molt extensa vaig decidir sacrificar safates per posar-hi calaixos. Resulten ideals per guardar objectes o material numismàtic com poden ser lupes, bascula de precisió… i d’aquesta manera poder tenir-ho tot junt.

ImatgeAra ja fa uns anys que tinc el monetari, i crec que es una de les millors compres que he fet mai, molt millor que cap croat o moneda que hagi adquirit, doncs es la casa d’aquestes, i les cases boniques a tots ens agraden.

MUEBLE MONETARIO

Dicen que tan importante como las monedas, es dónde las guardamos. En el mercado tenemos muchas opciones. Y creo que, al igual que yo, todos hemos probado más de una.

Yo empecé con un álbum de PVC, y actualmente tengo las monedas guardadas en un monetario de caoba, el que observais en las fotografías. El cambio fué progresivo,pues antes pasé por los cartones y posteriormente por las conocidas bandejas apilables de la casa Leuttchurm.

IMG_4842

Hasta que un dia, navegando por internet encontré la página web de un señor que fabricaba monetarios artesanos, hechos en caoba, y dónde las monedas no tenian ningun peligro de sufrir alteracion alguna con el paso de los años.

La estética de estos monetarios es impresionante, sobretodo en directo, a mi juicio, dificilmente igualabale con bandejas apilables, sean de la marca que sean. El contraste del metal con la madera es simplemente impresionante.

Al ser un monetario artesano, se puede personalizar al gusto de uno mismo. En mi caso, como no tengo previsto que mi colección sea muy extensa, decidí sacrificar unas pocas bandejas para añadir cajones. Me resultan ideales para guardar objetos o material numismático como son lupas, balanzas, etc. Y de está manera tenerlo todo junto.

 

IMG_4849

Ahora ya hace unos años que tengo el monetario, y creo que es una de las mejores compras que he hecho nunca, mucho mejor que ningun croat o moneda que haya adquirido, pues el monetario es la casa de estas, y las casas bonitas a todos nos gustan.

Anuncis

2 pensaments sobre “Moble monetari (BI)

Deixa un comentari

